Kräftskivan

DATUM: 2009-09-20 TID: 20:12:05
heejsan, hann inte skriva mer igår eftersom vi skulle få gäster. Så de kom lite folk och madde va här, vi hade jätte kul. Somnade kanske vid 1 och vaknade vid halv 12. Så hela dagen har vi tagit de lugnt och så har vi vart inne hos linda och kollat på "10 orsaker till att hata dig" eller nått ? Efter filmen skulle madde hem, haha 2 tåg senare än va hon hade tänkt. Men så är de när man inte vill åka här ifrån mig haha, nej jag skoja. När vi tog moppen till mantorps station så började de regna, inte kul ! Jag va fan jätte blöt när jag kom hem haha. Men nu ska jag fortsätta att kolla på tv här nere. Men ha de bra skriver lite senare puss.

Såhär blev de, mitt hår är svart men jag ska ju fixa de som sagt och då kommer de blir mycket bättre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0