Jag dör

DATUM: 2009-09-23 TID: 19:32:56
jag kommer dö! Mår bara sämre och sämre. Vill bli frisk nu!
Jag har nyss fixat lite med naglarna, de va så ojämna och sådär, fila ner de och lackapå lite stärckande medel så de inte går av hela tiden. Vet inte varför de börjar göra de nu, de har inte gjort de på riktigt länge? Aja de gör väll inte de mer nu får jag hoppas. hehe.
Annars har jag bara legat i sängen idag och kollat på tv, riktigt tråkigt !

En sak till jag saknar min jonna sjuk mycket, som tur är träffar jag henne i helgen eller på fredag kanske om jag är frisk. Love you more than anyone !

Kollade igenom bloggen häromdagen och hitta den här., aw, så sött !


Kommentarer
Postat av: Jonna

Vi håller det vi lovar !

Jag älskar dig bästa vän ! <3

2009-09-23 @ 21:01:08
URL: http://jonnagustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0