Hörsalspraken

DATUM: 2009-09-26 TID: 01:33:19
Hallu, förlåt att jag inte skrev innan jag åkte men de blev så brottom. Mamma och Classe skjutsa mig till linköping där jag skulle ta tåget till norrköping och träffa madde. Hon mötte mig i resecentrum sen åkte vi hem till henne och åt tacos och fixade oss, efter de så åkte vi till stan och mötte mickis och ewelina. Vi typ satt på mc och snackade med folk först sen satte vi oss i hörsalsparken och as garva och sådär., Sen blev vi hungriga ås madde gick in på mc och köpte hamburgare och glass. HAHA hon kom ut med brickan och massa, haha sen började alla kasta den där brickan på varandra så skulle madde springa och ta upp den så halka hon på brickan och ramla haha, de va några som satt och vänta på spårvagen som tog kort på henne och massa, haha sjukt kul och mickis hade urinvägsinfektion och jag lovar hela stan fick veta de, haha vid 9 så drog madde hem och så tog jag spårvagnen efter henne. Fick sitta och vänta på tåget i en hel timme.. åååh !

haha brickan

madelene <3

mickis med hamburgaren !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0