Hemma hos Zara

DATUM: 2009-09-13 TID: 15:17:45
Nu ligger jag i maddes kusins säng och ska fixa mig snart, sen ska väll jag och madde dra oss ut. Jag sov hos madde igår till dag. Därför jag inte har bloggat något. Ska hem lite senare och äta och så med min mamma och Classe. Ska bra vänta  på att de ringer.
I morgon är de skola med, inte kul alls och fick nyss reda på att vi har orientering hela dagen på fredag. Ajdå , tror inte de kommer gå så bra. Men man får väll kämpa lite för betyget, eller vad säger ni?
Nu ska jag i allafall fixa mig vi hörs när jag kommer hem och då lägger och in lite bilder och sådär får igår när jag och madde va i vilbergen med Emil, Crille, Jonas, Anton och "moppepojken" Alex haha! puss på de. Hade jänligt kul men kanske inte va de mognaste personerna i världen men ibland måste man få va barnslig. men puss på er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0