Godnatt

DATUM: 2009-09-08 TID: 23:06:23
Nu har jag kollat klart på tv och pluggat på engelskan, tur att jag hade någon läxa hemma så jag slipper göra allt i morgon iallafall. Ska snart sova tror jag men först kolla lite på datan och sen kolla vad de är på tven, classe har fixat kanalerna på min tv här uppe nu, har alla jag ska ha förutom MTV, svt 1 och svt 2. Men de kommer väll snart, hehe, tack classe i allafall.
Ska ju till skolan i morgon, så de blir att gå upp tidigt, klockan är ställd på halv 6. Allt är packat och klart. Men jag kommer inte va med på idrotten i morgon eftersom jag har varit sjuk, men de borde de förstå. Slutar iallafall 15.30, har hemkunskap sista lektionen. Sen efter skolan ska jag va med Jonna sen senare på kvällen blir de pluggpluggplugg, -.- Jobbigt liv jag har när de är skola asso, sressigt som fan ! Men nu ska jag kolla vidare och vi hörs i morgon och så kanske jag skriver ett inlägg innan jag åker om jag hinner, men jag ska verkligen försöka gå upp halv 6 i morgon. Jag har inte klarat det hittils men någongång SKA de gå!

Kommentarer
Postat av: Anonym

SV: förlåt att jag inte har svarat. hade missat att jag inte hade svarat på din kommentar! Men med mig är det bara bra! :) hur är det med dig då? :) KRAM

2009-09-09 @ 22:46:38
URL: http://hasselqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0