Fredag gott folk

DATUM: 2009-09-25 TID: 12:05:04
Nu är de fredag och jag är hemma från skolan idag med. Men jag orkar inte sitta hemma och ruttna hela dagen så jag ska in till stan senare och gå på stan med jonna, vi ska köpa lite kläder och sådär. Så jag ska snart upp och sola lite sen ska jag duscha och raka benen och sådär, klippa naglarna och ja sånt där man måste göra för att känna sig fräch efter man har varit sjuk, ska bli riktigt skönt! Synd bara att vi inte har något badkar här.. Skulle va ännu skönare ! Men nu får jag nöja mig med vad vi har, haha. Vi hörs senare gullungar, puss !

Bilden - jag, nyvaken och osminkad, how cute ?

Kommentarer
Postat av: Kocken93filip @bdb;)

snygg ;)

2009-09-28 @ 13:38:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0