Förlåt

DATUM: 2009-09-10 TID: 19:59:02
Förlåt att jag inte skrev igår, men jag hade så mycket att plugga på och sådär eftersom jag har varit sjuk, men nu ska jag uppdatera hela kvällen. Nu är jag snart ikapp i skolan i allafall pluggade i 4 timmar i går ungefär. Men de är lite matte och svenska kvar med jag har låång tid på mig. Eftersom att vi har temavecka nästa vecka vilket innbär att vi inte har några vanliga lektioner.
Igår efter skolan så drog jag och erica till stan och fikade på expresso house, de nya i norrköping. Jsag beställde en chailatte. Vet ni hur god den va ! De va den godaste jag druckit i hela mitt liv, så dit ska jag verkligen gå igen. Efter fikandet så drog jag hem och plugga och kollade på idol. De äger ! De börjar nu snart med om 2 minuter ! ;)

Den godaste cahilatte jag druckit !


Kommentarer
Postat av: johanna

köper den varje dag typ , sååå suuuper goood !!! <3

2009-09-11 @ 23:53:22
URL: http://johannaeliisabeth.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0