:'(

DATUM: 2009-09-04 TID: 16:06:57
nej jag vill inte vara sjuk, jag vill göra något i kväll. Jag som skulle till emil.. 
MAmma köpte i allafall godis och en tidning till mig när hon va och handla, tvål och deo med haha ! Nu ska jag ligga här i min säng och kolla på film och tycka synd om mig själv. Imorogn mååste jag till frisören i allafall, de va den ända tiden som fanns innan tisdag. Så ja, sist mådde jag ju med skit när jag va hos frisören, jag hade ramlat med moppen dagen innan och mådde AS dåligt och kunde inte andas ordentligt eftersom de va något med mitt revben, spricka tror jag. Men vi va ju aldrig på sjukhuset. Men nog snackat om de nu. Jag ska kolla klart på filmen så de så, vi hörs senare.

Tack mamma !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0