Cykel med moppe bakom ?

DATUM: 2009-09-14 TID: 20:47:08
Tjaa, när jag kom hem från skolan så frågsa linda om jag ville hänga med till mobilia, så linda tog cykeln med Lucas där bak och jag fick åka med moppen bakom de, haha drog soppa som fan med de va de värt ! Linda såå låångsam! haha nej då hon cyklade så hon höll på att dö skulle nog dö själv om jag cykla hehe! Men i allafall de fanns inget smink där så vi drog dit typ i onödan. menmen kul va de i allafall. Skulle kollat på film inne hos henne nu men vi tar de i morgon för jst är död och snart börjar svenka hollywoodfruar, Måste ju se de asso, har ni sett på reklamen? De är sjukt de sitter och snackar om sina ringar och tycker de är as coola för de kan koka kaffe. Fan jag kan de till och med. Eller aa , de va längesen nu hehe. Ska i allafall ner och kolla på de vilken sekund som helst men först ska jag göra en kopp te och sen blir de duschen och lägga mig i sängen, ha de bra så hörs vi senare eller i morgon puss !

På väg till mobilia


Kommentarer
Postat av: Lillis

hörredu gumman, e du lite snurrig.,det var inte Liam som var med utan Lucas hahaha

2009-09-14 @ 21:16:07
URL: http://lillisinyou.blogg.se/
Postat av: *Em*

haha skulle velat sätt linda:P // fin blogg by the way;)

2009-09-16 @ 06:54:16
URL: http://thegirlbehind.webblogg.se/
Postat av: angående "soppa"

Hej Julia!

Ville bara säga att mopeden drar mer såkallad "soppa" när man kör i högre fart!

MVH Kristina Larsson

2009-09-23 @ 16:17:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0