Veckans hiss&diss

DATUM: 2009-10-02 TID: 00:17:13

 

Skolan - Jag är så skoltrött så, skolan är skit och de tycker nog många i min ålder. Jag orkar inte helt enkelt, men ändå vet jag att de blir värre till våren och jag är redan slutkörd. Läxorna ligger på hög. De är sjukt...


Regler - Jag tycker inte om regler, skulle va bättre om man fick göra vad man ville! Äre inte så eller. Men som sagt de måste finnas regler för de finns ju vissa människor som inte vet vart gränserna går.

 

 

Bästavänner - De finns alltid när och stöttar varandra genom allt i livet och de är bara så skönt att någon lyssnar även om de inte kan göra något åt saken. Man kan ju ha flera stycken men jag har EN riktigt riktig nära vem och ngra som är nära med men inte lika nära som Jonna.


Helger - Då slipper man skolan och de är bara fett chill, ha de kul med vänner osv. Ja ni vet.


Norrköping - De är min stad och även om jag inte bor där längre så är de min stad, mitt hjärta kommer alltid ligga kvar där.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0