Onsdag

DATUM: 2009-10-07 TID: 22:58:07
heejsan, nu är jag hemma, har nyss vart inne hos linda nyss och snackade lite och sådär. Trevligt!
Skolan idag va as seg fan, jag och jonna sov litegrann sådär. Tur de annars hade vi nog inte orkat. hehe. Fick beröm i skolan idag på första gången på länge. Sen på lunch rasten gick vi ner och snacka lite med henka och sådär. haha DD kom ut med en låång jävla slang och skulle spruta vatten på henka haha as kul vare.
Efter skolan va jag ju med jonna som ni såg i inlägget under, efter vi hade fixat oss drog vi till henka och va med han, JN, virre och johnny. Bine och Emma va där med men dom vet jag knappt vilka de är. hehe. Vi kollade på film och sådär och så va jag tvungen att åka hem vid halv 8. Sen har jag inte gjort så mycket, träffade ju linda och nu ligger jag här i min säng. skönt, ska snart sova., Jg börjar 10 i morgon så jag får lite sov morgon, men jag ska duscha och massa i morgon bitti så jag får väll typ 1 timmes sovmorgon eller något., hehe. Men ska ta och kolla bilddagboken sen sätta på tven och kolla på den tills jag somnar. puss på er så hörs vi i morgon !

DD sprutar vatten

haha jonna sleeping... noot !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0