Onsdag - jag dör

DATUM: 2009-10-14 TID: 21:28:24
Hejsan, förlåt för dååligt uppdatering som vanligt men jag sov hos madde igår för att slippa åka moppe i morse vilket va jävligt nice !
Va i skolan idag som vanligt. haha en ny vana typ. och i morgon har jag NO prov på genetik och livets utveckling. Hmm, kan ingenting... Eller joo lite tror jag men jag kan inte plugga för jag glömde böckerna i skolan, smart jag är + att vi har engelska grammatik i morgon och glömde engelska boken i skolan med, haha gud va slarvig jag är.
Men som tur är har jag svenska boken hemma i allafall. Juste jag ska berätta en rolig sak jag fick VG+ på mitt svenka prov, haha jag som trodde att jag skulle få IG. Fan va jag äger, hade ju inte ens pluggat. Så ska de fortsätta, fina betyg, hehe.

De blev lite mycket om skolan där. Men de är ju mest de jag håller på med i veckorna och de tar livet av mig, tur att jag har höstlov snart så jag kan vila i en vecka i allafall. De är inte mycket men de är i allafall något, sen är de bara att räkna ner till jullovet och efter de kan man ränka ner till vi åker till egypten! jippi !De ska blir så jäävla skönt.

Efter skolan idag så gick jag in till linda en stuns och spela tv-spel och käka choklad-pudding. AS GOTT ! Sen gick jag hem för att plugga, gjort klart en sak i hemkunskapen i allafall, goo me !

Men nu ska jag snart ta och koppla in min nya DVD och sätta på S.W.A.T får se om den är bra, har inte en anning om vad de är för någonting. hehe, men ha de så bra gullungar !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0