Onsdag

DATUM: 2009-10-28 TID: 23:44:38
Hejsan, kom hem nu. Jag har varit i norrköping idag. Madde och jn mötte mig i resecentrum sen åkte vi till stan och käka donken. hehe. Sen kom linus med, vi åkte till ektorp efter donken och så träffade jag jonna lite. Efter jag drog från jonna så drog jag och mötte madde igen och drog hem till henne och fixa mig. Skulle träffa jonna, men sen orkade jag inte så jag åkte hem i stället. Gick in till linda och snacka med henne och kolla när hon spslade tvspel. haha hon dampar lös när det inte går bra. haha. Sen gick vi upp och la in en video på hennes blogg sen kollade vi lite på youtube och nu kom jag nyss hem och snackde med henka. Han kommer hem i morgon, jippi längtar som fan. Ska sova hos honom i morgon, äntligen, sen på fredag så kommer han till mantorp. najs där fan. Får se vad som händer i helgen, men de blir väll att chilla här hemma med henka. Sen börjar skolan igen.. -.- uuuusch !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0