OJOJOJ

DATUM: 2009-10-06 TID: 22:39:57
Ja oj kan man minst sagt säga, men jag har har såå mycket i skolan nu som jag ligger efter och måste komma ikapp och jag har ju faktiskt ett liv med. Måste hinna umgås med vänner och sådär med. Men nu kommer ett efterlängtat inlägg innan läggdax.

Idag har jag vart i skolan och efter skolan va jag med jonna, skulle egentligen vart med madde. Men de blev inte så eftersom hon blev sur för jag inte hängde med henne till stallet. Hm.. Aja de går väll över snart.
Jag och jonna va i allafall med JN, henka och virre. vi va hemma hos Henka och kollade på film, men de va inte så länge. Jag skulle hem och sådär. så jag drog väl vif halv 8 för jag skulle ju kolla på andra avenyn när jag kom hem. Ja, så har min dag sett ut, ska nu snart gå och lägga mig i sängen och kolla igenom svenkan en gång till eftersom de är Svenskaprov i morgon... Kill me. jag ligger efter som en jag vet inte vad. Men en sak är säker jag tänker ALDRIG plugga på helgerna ! De är heliga för mig, utan helger skulle jag aldrig ens orka gå till skolan och ja jag är seriös. Men ha de bra så får vi se när nästa inlägg blir. Ska försöka i morgon, men jag har sjuk mycket läxor till på torsdag så de är inte alls säkert. Men vi kan ju iallafall hoppas. Ha de bra så hörs vi puss !!


söta ungjävel jag älskardig !! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0