Måndag

DATUM: 2009-10-19 TID: 22:35:42
Hejsan, har vart hemma hela dagen, men när classe kom hem så blev de andra bullar. Åt middag sen åkte vi till linköping för min mascara va slut, sen betala vi halva min jacka. Ingen speciell, en sån som alla har.. -.- Men de finns ju typ ingen annan, den är varm och sådär. Jag behöver ju en varm jacka nu när jag sitter och väntar på tåget på morgonen,.  ellerhur ?

Imorgon har jag mitt utvecklingsamtal. lite kött där. Så har killarna pj-dag, så alla ska va fjortisar och ja toffsar till knäna och AS mycket vax i håret, de ska bli jävligt roligt att se. Ska ta bilder på boysen aso, men de får ni se på onsdag. Sen efter ska jag hem till henka ska sova där med. mys. Hör av mig i morgon ha de bra puss och god natt ! <3

älskar bosten på den här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0