jag har tråkigt

DATUM: 2009-10-01 TID: 18:26:30
hejsan, jag har tråkigt så jag skriver ett  blogginlägg. Snackade med jonna nyss. bästavän fan! vi kan snacka om allt som man inte kan snacka med andra om de är så skönt. Skulle h träffat henne idag men de gick inte, vi får ta de någon annan gång, men vi skulle försöka ses i morgon i allafall. Hoppas de blir så för de va sjukt längesen jag va med henne aso.
I morgon är de fredag, såå jävla skönt med helg. Vet inte vad som händer än.  Men de är sånt som märks. hehe någon som tyckte att mina videos nedanför var roliga , eller fattade ni inte, haha. puss på er ! :)


Kommentarer
Postat av: ponta

Finaste Julia ;D<33

2009-10-01 @ 18:51:18
Postat av: Jonna

julia min sötnos & min bästavän !!!! <3

2009-10-01 @ 22:46:31
URL: http://jonnagustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0