jag har looov !

DATUM: 2009-10-28 TID: 10:15:26
haha de har jag haft ett tag nu , halva lovet har gott och jag har inte gjort något seciellet. Men jag skriver de ändå eftersom de va så längesen jag skrev.

I måndags
va jag på stan med madde det blev att jag köpte mig ett par stövlar coh en navel peircing, kan se om jag kan lägga in en bild på de senare. Sen efter stan drog vi till Henka för han skulle till stockholm tidigt dagen efter. buuhuu... Efter vi hade vart hos henka drog vi till klocket och träffade massa. sov hos madde på kvällen

I tisdags vaknade jag hos madde, sen drog vi till stan och typ köpte cola och träffade JN och hans kompisar. men de va inte så länge för madde skulle åka och rida, så jag åkte hem till john. De va längesen jag träffade honom så de va ju lite kul. Där va jag kanske en timme innan jag åkte hem med mamma. När jag kom hem gick jag in till linda och gjorde milkshake, döh gott vare. Sen pratade jag med älskling i telefon innan jag somnade.

Onsdag, idag. Jag ska åka in till norrköping vid halv typ ungefär sen ska jag träffa madde och JN jag vet inte om han ska ta med sig någon kompis eller något men de är sånt som märks. Jag har mitt smink och allt hemma hos madde så jag måste hem till henne innan jag åker någon annanstans, haha annars kommer jag ju se förjävlig ut. Det är bara okej att inte ha smink på landet eller när man är i skolan. Vad tycker ni ?

Nu ska jag skriva min resention på boken vi har läst i svenskan så jag har de klart. Vi hörs senare eller i kväll puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0