I'm back on track

DATUM: 2009-10-01 TID: 15:01:29
heeeeej, jag har saknat er ! Jag har inte haft någon mobil, den har vart på lagning men nu är den tillbaka och de är as nice. Nu har jag rätt bra kamera igen och igår vaj ga i skolan och vi gjorde lite videos i skogen haha lite damp sådär. Ska lägga upp de på youtube nu så ni får se en del av de. hahha jag tycker att de är sjut roliga men ni kankse inte förstår de roliga i dom. hhaha, idag är jag hemma och pluggar. Jag har pluggat på flytta hemmifrån arbetet och ska snart göra No frågorna. Efter jag har gjort de ska jag läsa igenom idrottspappers saker. För vi har Idrottsprov i morgon, och jag hoppas att de går bra. önska mig lycka till bitches. ! <3

videos kommer upp snart somsagt !


älskar dig madelene<3


Kommentarer
Postat av: madde

älskar dig mest gumman ! ;D

2009-10-09 @ 19:54:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0