Hungrig

DATUM: 2009-10-19 TID: 13:55:28
jag är hungrig men jag får inte gå ut från mitt rum för jag inte gick till skolan idag, så jag får väll ligga här till hon ger mig mat eller något...

Jag orkade verkligen inte att åg upp idag, har knappt sovit något i natt, jag hade så mycket att tänka på, och madde jag hoppas allt blir bra. älskar dig <3
Nu ska jag väll sätta på en film om de går för sig, haha sen vet jag inte ligga och ruttna, henka ska ringa sen i allafall :)<3

liten smyg bild på madde som jag inte hann ta, hehe


Kommentarer
Postat av: Lillis

hahahahaha får du inte lämna rummet hahahaha.. o så får du ingen mat heller:O

2009-10-19 @ 18:39:21
URL: http://lillisinyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0