Helgen

DATUM: 2009-10-13 TID: 00:07:16
lördagen var jag i norrköping med madde, vi va på stan ett tag och sen drog vi hem till henne och typ tog de lugnt och sådär och tillslut drog vi hem till calle och träffade anton lite, alex kom dit med, de va värsta wownördarna så jag och madde fick roa oss på annat sett, tex blåsa upp en kondom och kasta in i rummet, haha jag och madde as garvade medans calle och anton mest tyckte att vi va omogna, haha

Sen på söndagen va jag hemma hela dagen och bara degade. As skönt, behövs innan en hel vecka i skolan asso.

Måndag (idag) Vart i skolan och efter skolan drog jag hem på en gång och gick in till linda och käka smörgåstårta och spela tv spel , rätt najs måste jag säga. Har pratat med nicke i telefon i 92 minuter med. Kuligt att snacka med honom för då har man aldrig tårkigt för han är helt störd, men på ett bra sett aso. Nu ligger jag här i sängen och funderar på arr krypa ner och kolla på tv så jag somnar någongång, känner mig inte så trött. Men jag lär väll vara de i morgon om inte annat, vi hörs i morgon eller något, puss på er !

bilder från helgen ja ni ser ju bara ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0