Helgen

DATUM: 2009-10-18 TID: 18:02:16
fansiken mitt inlägg jag skrev i trosdags kom aldrig upp, aja de va ändå inget viktigt tror jag inte. haha.
I helgen har madde och henka vart här, trevligt ! Vi har inte gjort något speciellt dagat mest kollat på massa film och Henka skulle såklartse på AIK ! usch, I don't like! japp, men de drog med 17.11 tåget så nu ligger jag här i sängen all alone, är ju inte de roligaste och jag måååste städa mamma hade städat och gjort jätte fint och nu ser de verkligen förjävligt ut men de kan ju gå rätt snabbt om julia är i farten haha. puss på er sålänge !

jaa, ni ser ju bara hur stökigt de är.... ja fram med damsugaren och skurhinken ! puss vi hörs efter !

hahah heeemligt !

ehm, hmm... -.-

haha popcornen madde ! <3

vart tog laknen vägen !?


Kommentarer
Postat av: Lillis

skiiiitgris

2009-10-18 @ 18:37:07
URL: http://lillisinyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0