vill haaa !

DATUM: 2009-11-09 TID: 19:13:34
jag vill ha ny design på bloggen nunununu ! Men jag vet inte hur de ska gå till, tänker inte göra den själv för då kommer den se förjävlig ut. Någon måste hjälpa mig, men de ska jag nog kunna fixa. ska försöka snacka med hon som gjorde min design förra gången, för hon är sjukt duktig. Tycker ni inte ? Hon efter felicia och här är henna blogg. Åh, jag orkar inte dra till skolan i morgon ! Men jag mååste. Men jag mår inte så bra, om de blir sämre åker jag inte. Suck , inte en dag till hemma. haha kolla va delad jag är, vill till skolan men ändå inte. haha. Men nu ska jag gå upp till linda i hennes rum och kolla på när de spelar tv-spel. Sen ska jag väll gå hem och äta.
Juste, mamma ska lämna in min dator på lagning i veckan. Kommer sakna min bäbis, men den är sjuk så den måste, blir ju nästan som sjukhuset, haha, va barnslig jag är med de känns så, hihi. Måste bara hitta mina USB-minnen så jag kan lägga in allt. men de är inte så lätta att hitta bland alla kartonger, men mamma får hitta de annars blir jag jätte arg, haha puss !!

Kommentarer
Postat av: J

snygg blogg =)

2009-11-10 @ 23:07:55
URL: http://jnyyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0