Torsdag

DATUM: 2009-11-12 TID: 18:13:54
hääj!, Åt nyss middag. Har vart inne hos linda och kollat på saw IV. Mm., vidrig som fan va den med, haha.
I morgon är de fredag och de är så jälva skönt, men jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på i helgen, Jag ska försöka träffa madde. Hon ska tävla på söndag så de blir väll innan de. Annars vet jag inte, tänkte träffa sofia med. Men vi får se vad osm händer helt enkelt. Jao, jag tänkte lägga mig och sola lite sen duscha och efter de vet jag inte. De är väll mammas pojkar idag så jag ska väll se de med. Blir att lägga sig tidigt som fan idag så jag orkar upp till skolan i morgon.
Men jag skriver lite senare för nu ska jag sola lite, hörs sen puss på er !


Kommentarer
Postat av: Anonym

När kommer frågestunden? Och är det slut mellan dig och Henka?

2009-11-12 @ 22:55:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0