Sprutan

DATUM: 2009-11-30 TID: 22:16:39
Hejsan, nu har jag tagit sprutan med. hihi. När de tog den blev jag helt yr i skallen och trodde att jag skulle svimma. Men de gjorde jag inte. Efter att mamma jag classe och jennie hade tagit sprutan åkte vi och handla godis och läsk. Bara för att vi va så duktiga, haha. Ja, men de får jag spara till någon annan dag, tog typ 3 godisar sen kände jag att de inte fick plats mer i magen efter middagen, hehe. Men cola går alltid ner. Just nu känner jag mig bara hängig och jag vill helst gå och lägga mig. Men jag har lite saker jag måste göra innan jag går och lägger mig. Men jag tror inte att det blir någon skola för mig i morgon om jag ska vara ärlig. Men vi får se. Så är de med de. Men vi hörs i morgon puss och godnatt på er !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0