Sjuk / vart inne hos linda

DATUM: 2009-11-11 TID: 00:51:14
Hejsan, idag va jag hemma från skolan i allafall. Blev värre på natten. Så idag har jag vart inne hos linda hela dagen och legat i deras soffa och bara glott på film och käka tacos och godis, mysigt de med. Va inne hos henne nyss bara för att snacka om en sak.
Jag är så sjuk lättad över att jag har vänner som berättar sånna här saker för mig, tänk om jag inte hade vetat något och gått runt och tyck bra om den här personen. Nej, de finns ås falska människor här i världen, Ska man inte kunna lita på någon ? Nej, just nu känns det så. Men de finns ju alltid folk man litar på mer än andra. Nu för och främst så är de, de få nära vänner jag har osm jag litar på och ska inte berätta ett skit om mitt jobba för andra, även om jag inte har så mycket jobbigt nu, men de kan ju komma framöver eftersom jag är i tonåren. Japp, men jag tänkte bara säga att jag inte alls har någon lust att ha någon som helst kontakt med den här personen något mer och den personen jag snackar om vet vem den är. (jag skickade ett argt sms och berättade det och frågade hur den här personen kunde va ås falsk osv.)

Men nu börjar klockan bli mycket och jag ska upp tidigt till skolan i morgon, så ni får sova så gott så hörs nu i morgon antagligen, puss och godnatt !

some people are so retarded


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0