Polisen

DATUM: 2009-11-07 TID: 13:49:29
Polisen står utanför vårat hus !! hahah jag blev döh skraj. Så jag väckte mamma och ringde linda och så jag jag fick gå ut och ge telefonen till polisen för att matti ville snacka med de. DE va tydligen någon som hade gömt sig i garaget och polisen hade jagat de i en timme. Nu står alla på gården och de är en buss och två polisbilar här, till och med en polishund. Jag får inte gå ut om personerna är farliga sa polisen. Ae de är sjuk va mycket som kan hända här ute på landet. Men ändå lite kul att de inte är helt dött. Fan att inte hekna va här asso, hihi nu ska jag duscha, puss !

Bild tagen från vårat fönster ! :p


Kommentarer
Postat av: sofia

scaaary !! :o ;) <33

2009-11-07 @ 13:59:42
URL: http://unwrittenlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0