Öppethus på kungsgård

DATUM: 2009-11-27 TID: 00:01:16
Hejsan idag är det torsdag och vi har studiedag i morgon. Jätte sköönt ! Men jag ska på stan med mamma i morgon så de lär inte bli någon sovmorgon i allafall. hihi ! Va i skolan först men vi fick sluta en lektion tidigare. de va med rätt nice. Så jag madde och fia drog till stan och mötte adde, linus och markus sen bar de av till kungsgård. Så jag ställde in en bio. De va inte lika kul, men min framtid är faktiskt viktigare. Jag ska på bio på lördag i stället.
De va jätte kul på öppethuset på kungsgård. Man fick faktiskt lära sig mycket under de timmarna man va där. Fixade till naglarna lite och så kolla vi lite på frisörlinjen och så fick vi smink. Fia och madde fick värsta coola ögenen, men jag ville bara ha något vardagligt så mitt syntes knappt. Men fan jag skulle sitta på tåget och grejer.
Efter vi hade vart på kungsgård så drog vi till mc och träffa adde, linus, markus och Jn. Sen kom Reze,mickis,amanda,emelie och en till tjej som jag inte vet vad hon heter. De va lite trevligt men jag va tvungen att dra rätt snabbt för att hinna med tåget. Japp så har väll min dag stt ut idag. De va as kul i allafall.

Jusste sen va de en gubbe på bussen från kungsgård till stan som hade deckat och pissat på dig ås de stank i hela bussen, asso seriöst jag madde och fia höll på att spy så vi hoppa av nästa hållplats. de kändes som en evighet. USSCH ! Fan om man ska pissa får man väll för i helvete gå ur bussen ! Asso sjukt äckligt kommer ihåg lukten nu när jag skriver om de. UUSCH !!!!


'

madde och fia efter skolan

madde sitter och ska bli sminkad

fias smink !!

maddes smink som blev as bra

haha min tumnagel hihi

vi alla tre ! efter att vi hade hoppat av bussen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0