måndag

DATUM: 2009-11-02 TID: 22:57:24
hallu, idag är de måndag och första dagen i skolan efter lovet. Nu är det bara en vecka i skolan sen ska vi ut på 2 veckors praktik,, hehe jag har ingen praktiksplats men de ordnar sig. Rätt nice i skolan faktiskt för en gångs skull. Fick massa gjort.

Efter skolan gick jag och madde hem till Henka där, henka och JN va, lite senare kom Oskar med. Vi kollade typ på film och sådär, softa lite efter en lång dag i skolan. Jag åkte hem med 9 tåget så hämta mamma och classe mig i linköping. Kom hem för inte alls längesen, jag har duschat och stoppat in en tvätt. Ska sova hos Henka i morgon så jag måste ha lite kläder tänkte jag. Ja så ska man väll plugga lite innan man sover med, vi har SO prov i morgon... Inte så kul men de ska väll gå bra hoppas jag. Jag kan ju alltid plugga på tåget till skolan.

nu ska jag dricka upp min läsk sen ska jag ta och fixa lite med håret och packa till i morgon. puss på er sålänge !

haha oskar får stå för dagens bild !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0