Måndag idag då !

DATUM: 2009-11-23 TID: 22:48:43
Hejsan, idag är det måndag och jag har vart i skolan. Alla har kommit tillaka efter praon nu ! Så de va jävligt skönt att träffa alla. Jag lovar jag kommer att dö utan min underbara klass efter sommaren !! Jag lovar jag kommer säkert gråta på skolavlutningen, men ändå skönt att lämna våran skola men inte klassen, vi har gått tillsammans sen 5an och de kommer lbi sjukt svårt att släppa er. haha och nu har jag bara vart i från er 2 veckor , hahaha !

Efter skolan så drog jag till stan och mötte JN och Adde, sne åkte adde hem och linus kom istället. Sen kom madde från solan så jag mötte upp henne och åkte hem till henne och typ träffa ypusif i klocket, vi va på gårn ett tag sen åkte jag hem med 9 tåget. Åt lite man när jag kom hem och nu sitter jag vid datan. Vi har musik prov så jag ska snart ta och lägga mig i sängen och plugga på de lite sen ska jag sova och så pluggar jag lite på tåget till skolan i morgon med så ska de nog sitta. hihi. Hoppas de går bra asso. Men vi hörs senare eller i morgon,. puss på er ! <3

druckit 5 cola burkar idag, i'm back to stay ! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0