lördags morgon

DATUM: 2009-11-07 TID: 12:47:17
hallo, vaknade vid kvart i 11 kanske, sen gick jag ner och satte på tven och kollade på pippi, haha !! De fanns inget annat på tvn och de va sjuk längesen jag såg såg de. Lite kul ändå. Sen ringde linda och fråga om jag kunde komma över och locka hennes hår, för hon skulle på dop. Så jag gick över och gjorde de och så snackade vi litegann. Men nu har de ngo åkt iväg till Norrköping.
Henka skulle va här halv 1 men han vakna då så han kommer om 2 timmar eller något sånt. Trevligt, han ska sova här med. Ska ringa jonna med och fråga om hon skulle komma eller inte, annars träffar jag ju henne i morgon. Ja men nu ska jag sola för de sjukt längesen och sen blir de duschen för mig. Men är de smart att sola om man känner sig hängig ? aja skit samma vi får se vad som händer. Vi hörs senare puss!

Linda innan dopet

Ozzy, lilla kissemissen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0