Linköping med mamma

DATUM: 2009-11-27 TID: 14:25:58
Hejsan, nu är jag hemma efter att ha vart i linköping med mamma och handlat lite. Men vi gick bara en snabis och jag upptäckte att mitt kontokort va borta. I'm sad... Men mamma betala i allafall, tack mamma <3
Ja madde ska sova här inatt i allafall, de ska bli jävligt kul. De va ett tag sen nu känns de som ellerhur, de är mest jag som har sovit hos henne. Jag har köpt mycket godis så de blir att svulla ikväll hihi.
Just nu ska jag ta och städa upp på mitt rum och bädda maddes sida av sängen. Sen så kommer väll Madelene såsmåning om . Skriver efter att jag har städat. puss på er ! <3


vad är i påsen ?

svart långt linne - gina tricot
vitt linne med text - gina tricot
halshuk - gina tricot
ROLLO KOLOR  - ikea
godis snören - ikea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0