I skolan

DATUM: 2009-11-11 TID: 11:03:43
hejsan, nu är jag i skolan. As tårkigt. Kom nyss hit skulle va här 9 egentligen, men jag ska jobba på nu på efter middagen istället. haha ! Vet inte ens vad jag ska göra. Jag ligger inte efter i något. Men de är väll bra att komma lite före alla andra.
Va jätte trött i morse när mamma skulle skjutsa mig till tåget eftersom jag somnade vid 4 i morse. Inte så bra kanske men jag kunde inte sova.

vet ni vad jag mest av allt skulle vilja ha just nu ? En ipod så jag kan sitta och lyssna på musik, de ända man hör i skolan är knappljud från datorerna, (vi sitter i data salen jag och madde.) Nej, jag längtar så sjuk mycket till att klockan ska bli 3 och jag kan dra här ifrån. haha puss på er kanskew skriver något mer innan skoldagen är slut, kommer antagligen sitta i datasalen hela dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0