I norrköping

DATUM: 2009-11-01 TID: 12:54:03
Är hemma hos Henka nu. Han är nere i centrum och typ köper godis eller något, sen lite senare kommer oskar, JN och madde hit. Vet inte vad ni ska göra men de är väll sånt som märks.
Jag måste hem tidigt idag för jag måste göra klart mitt hemkunskapsarbete som jag inte ens har börjat med... hm , de skulle va inne i fredags, inte bra. Men jag kommer va klar med de till imorgon. För jag äääger. Haha jag vet redan nu att jag kommer vara död när jag ska till skolan men jag måste dit i morgon, jag ska snacka med några lärare sen ska jag stanna kvar och göra klar SOn. Har prov på de på tisdag tror jag, aja jag ska inte snacka så jälva mycket om skolan nu,
nu kom Henka hem i allafall. Så nu ska jag se vad han styr med men jag skriver sen i kväll om jag inte dör. hahah puss på er !

haha kolla vad liten han va på bilden va söt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0