Hos jonnaponna

DATUM: 2009-11-20 TID: 09:43:30
hallu där, nu är jag hemma hos jonna, hon står i duschen just nu. Jag sov hos henne inatt. Det va sjukt längesen jag gjorde de. Förut när jag bodde i vilbergen sov jag för fan här flera gånger i veckan, men så är de inte längre.
aja, senare ska vi på stan och kolla på presenter till jonna, hon fyller ju år snart. På onsdag faktiskt. Så a vi ska kolla efter kläder osv. Kan ju va lite kul och va smakråd. Jag vet inte om mina pengar kom in på mitt konto, de brukar va cp. För ibland går de in på mammaskonto med. De är sånt vi märker när jag kommer till stan, men nu kom jonna ut ur duschen så jag ska väll fixa mig så vi kommer iväg i tid. puss på er, jag skriver senare. 

juste de är fredag idag sååå jälva skönt ! 


jona & ja hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0