hemma hos linda

DATUM: 2009-11-07 TID: 21:07:43
hejsan, jag sitter hemma hos linda nu, vi sitter och snackar och kollar på tv. Ringde jonna förut men  hon hade inte tid att snacka, sen ringde jag nicke, dööh längesen jag snacka med honom. As kul, måste träffa han någon dag, vi va bästavänner förut och sen blev de bara skit, men jag kan inte berätta varför. Saknar han som fan, att sova hemma hos honom och kolla på film och grejer ute i krokek.
Henka är här och de är så jävla skönt. Han ska sova här idag, ! hahahahah ! AS kul, Min säng är trasig typ, benen håller på att gå av, haha så jävla synd, blir väll golvet ikväll haha, Aja nu ska jag vara social, puss på er.

De finns inga bilder, så aa fuck you !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0