Hemma hos jonna !

DATUM: 2009-11-06 TID: 18:23:30
Hejsan, nu är jag hemma hos jonna, hon är inne och duschar. Va i skolan förut, fredag, skönt som fan. Nu är de helg då. Efter skolan så drog jag till ektop och träffade john en snabbis sen kom jonna och sofia så vi drog hem till jonnas mormor och hänta lite saker. Sen blev de att dra till jonna och fixa sig lite, sen kom madde med. Efter ett tag drog fia och jag och madde drog till stan och träffa några. Sen skulle madde tydligen hem, så jag drog tillbaka till jonna, och ja nu står hon i duschen. haha, vet inte vad vi ska göra. Men de är sånt som märks. Mamma ville att jag skulle komma hem innan 10. Men vi får se hur de blir. Kanske sover hos jonna om jag får. hehe. Aja puss på er, och juste. Min data är trasig... !! Jag döör. Men jag ska lämna in den så fort som möjlig, sen kanske jag får igång den när jag kommer hem, den är lite bäng sådär. men aa puss på er ! <33


jonna <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0