Godmorgon !

DATUM: 2009-11-22 TID: 11:42:14
Sitter här vid data nu och vankade för några minuter sen. Ska sitta här vid datan till mamma kommer hem, eller jag ska duscha och så med, men de tar ju inte så lång tid. Sen när mamma kommer ska jag åka in till norrköping. haha jag har bestämmt att träffa massa, men jag vet inte hur de blir aso. Tar den som ringer först fan. Men jag ska träffa madde i allafall. Jag vill åka och sola fan, men annars så solar jag hemma nu när jag ändå inte har något att göra. Men jag har 2 ggr kvar på mitt solkort i vilbergen. Ja, vi får se hur det blir. Men nu ska jag ta och vara social på msn annars blir de inte kul. puss på er ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0