Fredagkväll

DATUM: 2009-11-07 TID: 00:38:10
hejsan, de blev inte att göra så mycket, efter att jonna duschat så fixade hos sig sen så gick vi till hennes mormor och käka sen åkte jag hem. haha, de va ju kul..
Aja, när jag kom hem så drog och in till linda ett tag. Vi kollade lite på tv och sådär sen så fick jag en present av linda, hehe. Den va lite rolig, en stog de "jag diggar lillis" på eller jag fick 2 sånna , ena ska jag ge till henka haha. Sen fick jag en som de stog "raggmunksluder" på haha och på den sista stog de "jag heter Julia Jag är en fjortis" haha när har hon ju fårr något om bakfoten den där bruden haha. Nej men de va lite kul, tack ås mycket linda, :D

Just nu gör jag inte så mycket, fick nyss igång datan, men den funkar bara om jag har den i knät på golvet. Måste verkligen hitta mina USB-minnen så jag kan lägga in alla bilder på de och lämna in datan. Men jag tror att felet är att de för mycket damm i fläkten på datorn. buuhu. Jag vill inte lämna bort min bäbis. :P haha ae, men nu blir de väll att ta bort sminket och sätta på en film och somna, är dett trött efter en hel vecka i skolan. Puss på er så hör jag av mig i morgon om jag får i gång datorn igen. !

Här är knapparna hahaha !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0