Fredagen/ lördag

DATUM: 2009-11-22 TID: 00:13:41
Jag har inte skrivit om vad jag gjrode i fredags typ, vi drog till stan jag jonna och hennes mamma så kollade vi på kläder och skor och jag vet inte vad, sen kom hennes mamma från frisören så fick hon köpa typ allt hon ville för hon fyller år. Sen så drog jag hem och duscha och hämta kläder typ, sen sov jag hos madde, lite kul ! Sen på morgonen så fixa vi oss och drog och käka kebab i klocket centrum, sen så drog vi till stan och träffade massa, och så åkte jag hem till madde och så mötte jag yousif och snacka med honom sen åkte jag hem till mantorp. De är lite sammanfattat. Nu sitter jag bara här och camar med virre och snacka med massa och sjunger.

i morgon ska jag till norrköping och sola och sen ska jag till madde och fixa mig och så , för min väska är hemma hos madde med smink och allt i, oooh shiit hur sla jag kunna överleva, haha skoja, aja men snart ska jag sätta på en film och sova, är rätt trött efter dagen hände mycket idag, men jag kan inte gå in på det. puss på er vi hrös i morgon.

jonna i torktumlarn, hon va lite blöt efter reget hahah !


min älskade chailatte från expresso house !! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0