Fredag !

DATUM: 2009-11-13 TID: 06:27:30
Hejsan, nu är de fredag och jag ska åka om en timme, haha. Är redan klar, jag kunde inte somna inatt så jag fixa mig runt halv 6. Sen har jag snackat med JN i telefon i natt. Vi snacka i mun på varann hela tiden, jätte roligt. Vi bara skratta hela tiden, nästan. Ae men JN är rolig är han. Annars har jag bara suttit vid datorn i natt. Jag lär ju va skäpligt trött i skolan. Men de får man räkna med. Jag kan ju inte rå för att jag inte kan sova. Ellerhur?
Nej men de blir väll att äta frukost för en gångs skull då. Men är inte speciellt hungrig. Käka ju bullar igår. Men något får jag väll ner. Eller vad tror ni ;) Japp men de är väll de ända jag har och säga nu, uppdaterar från skolan senare. puss på er ! <3

dagens facelook & outfit


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0