Finns det någon snyggare ?

DATUM: 2009-11-13 TID: 06:32:26
Seriöst nu, de finns ingen snyggare människa än Karl Wolf !? Gaah, va snygg han är, jag dör och hans låt Africa är ju inte dålig heller. De är så tråkigt att jag inte kan lägga in låtar från den här datorn. Men ni får söka på youtube eller något! sry ! Aja som sagt en timme kvar till jag ska åka och mamma ska inte gå upp förns om 45 minuter. Segt att sitta själv. haha nu ringde mitt alarm på mobilen med, hihi lite otippat i allafall att jag sitter här redo att åka när alarmet ringer, då är man klar i god tid ! haha, nej märks det att jag börjar bli trött. De bara svider i ögonen men jag överlever nog ska ni se. Vi hörs i skolan sen om jag ska sitta i datasalen annars när jag kommer hem i kväll, OM jag kommer hem i kväll, men de tror jag nog eftersom att jag inte har sovit något. Puss på er !

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0