Du fuckar min skalle

DATUM: 2009-11-16 TID: 01:51:25
Hejsan, har inte skrivit något i helgen, men jag har inte haft någon dator. Jag sov hos madde i går. Vi har vart i klocket och träffat folk typ. Kul hare vart. Sen i fredags va jag inne hos linda och matti, Fy fan va kul vi hade. Tack för att ni finns, ni kan verkligen få mig att tänka på andra saker !

Japp och i morgon så är de skola igen. Kan inte sova som vanligt, måste verkligen göra något åt de snart. Annars kommer jag dö! Är törtt men kan inte sova, de är ju förjävligt, Tror jag ska få ner och käka något så kanske jag somnar, haha de är ju värt ett försök. puss på er så hörs i morgon.,


Glöm inte att ställa frågor i frågestunden !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0