Blev tsm sen tog de slut lika fort

DATUM: 2009-11-19 TID: 01:31:32
hejsan bloggen, förlåt att jag inte har skrivit men jag har inte haft tid.
Jag och henka blev tsm igen i går, men de tog slut idag hahaha ! Ae de är ju lite kul. Kommit över de nu och de är faktiskt jävligt skönt att inte ha någon att tänka på hela tiden, jag klarar mig bra själv och har alltid gjort. Och nu är de bara att köra med mina singeltjejor, vi ska ha sååå kul. ! Japp, annars den här veckan har jag vart med jonna, de har varit skoj, har ju inte vart så mycket med henne på sista tiden och de är riktigt kul att träffa dig mer gumman., älskar dig jue ! haha

La in lite bilder idag från mobilen som jag tänkte visa upp lite sådär, men de är inte många alls. De är från förra helgen och veckan och lite sådär. (kommer i inlägget under)

The end of our story, :')



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0