Uppe i tid

DATUM: 2009-05-07 TID: 07:40:02
idag är gick jag upp vid 06.45 i allafall och är klar att åka. Behöver inte åka förns om 20 minuter. Så jag passar på att blogga lite innan skolan börjar. Jag är jätte nervös inför Tyska-provet jag ska ha idag.. Hoppas det går bra. Får kolla i boken under dagen en sista gång. Jag ska bara komma ihåg att packa ner den. Men nu ska jag snart till dansen och jag måste bara packa det sista sakerna. Jag kommer hem vid 16.00-16.30 puss på er !

Visste ni att....
Jag älskar att borsta tänderna?
-Jag kan göra det flera gånger om dagen 3-4 gånger i bland. Men ändå får jag hål i tänderna för jag dricker för mycket cola. Är det inte sorligt. ?

Kommentarer
Postat av: jennifer

svar: tack din ä inte så illa heller :'D sötnos.

2009-05-07 @ 20:25:43
URL: http://luundby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0