Torsdag

DATUM: 2009-05-07 TID: 20:37:54
Skolan gick bra som vanligt. Hemkunskap sista lektionen. Jag och Jonna bakade bröd. Det belv rätt gott. Lite degit bara. haha. Sen efter hemkunskapen så hade jag tyskaprov. Jag tror inte jag går G men man får hoppas. Tror inte jag behöver göra om HELA provet i allafall. Efter skolan så åkte jag med Sofia till stan. Hon köpte en anslutninfsklänning. Jag börjar ju med få panik för de nu. Vet inte vad jag ska ha på mig. Jag hittade ingenting som jag ville ha på stan idag heller. Får kolla på de när mamma kommer hem sen.

Vad kan man önska sig i konfiramtionspresent då ? - Jag vet ingenting ! :| Vill ju inte bara ha ne massa smycken.. De är ju tråkigt. Typ kors och sånt kommer jag ju inte andvända ?

Ante som hällde olja på galvet !! & jag som är bääst !

Olivia och jag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0