Sol

DATUM: 2009-05-10 TID: 17:43:48
Det blev att sova en heldel idag eftersom jag inte mådde så bra, men de är bättre nu., När jag vaknade satte jag mig på balkongen med mamma och pratade och planerade lite till mormor och de ska komma. Sen så har jag käkat lite,. det blev som jag ville. haha YEES ! Så hoppas man blev lite brunare nu när man satt på balkongen i solen. Måste ändå dra och sola solarium någon dag, eller jag har funderat på att sol duscha mig innan skolvslutningen, men jag vet inte vart man kan göra de. Skulle ju va lite najs sådär. Men nu ska jag ta och sätta mig på balkongen igen och dricka lite cola. puss på er !

Kommentarer
Postat av: amanda

jag tror det finns soldusch typ vid rådhuset :)

2009-05-10 @ 18:20:01
Postat av: Fotofix

Hoppas du får en fortsatt trevlig söndag :)

Kolla gärna in min fotoblogg.

2009-05-10 @ 18:22:38
URL: http://fotofix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0