Ny dator

DATUM: 2009-05-31 TID: 19:25:56

Yes, fick en dator i konfirmations present av emma, mathilda och mamma. Tack. De va en sån där liten som jag snackade om igår. Blev jätte nöjd med presenterna, fick ju pengar med och ett halsband. Så de va nice. Nu sitter jag här med fia och vi ska väll hitta på något snart för hon ska hem om en timme. Det är ju skola i morgon med, orka de då. Men nu är de sista veckan med lektioer, det är lite nice bara att de är mycket att göra. Men de är bara göra de nu, har ju skjutit upp de jätte mycket som ni vet. Men nu ska jag ta tag i det i allafall. men nu ska jag vara lite social mot fia, puss på er. och nu kommer jag att blogga myyyycket mer. Det kan jag lova er !! :D <3333


Kommentarer
Postat av: emelie

Grattis till konfirmationen sötnos :)<3

2009-05-31 @ 20:24:48
URL: http://emelietheresee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0