Måndag

DATUM: 2009-05-04 TID: 17:22:57
Skolan idag då. De var rikgt segt att ta sig upp i morse eftersom jag gick en lång promenad innan jag gick och la mig. Helt slut och så slutade vi halv 4 idag med. Men en lektion så planaerade vi bara inför klassresan. Vi ska va på gotland och cykla runt litegrann och ha kul. I höst när vi börjar skolan från mån-fre 24/8 - 28/8. kulkul ! Ser fram emot det. Får ju antagligen träffa min syster då med hon bor där och kanske min bror med om han inte jobbar.
Just nu sitter jag här och väntar på att min mamma ska komma hem med något att dricka ! Jag vill ha loka och godis. Ska plugga resten av dagen och jag har ont i huvudet. Orkar inte men jag måste verkligen....


Demi Lovato - Don't Forget
bra låt. !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0