Ingen dator

DATUM: 2009-05-16 TID: 23:31:09
Hallå där, som sagt jag har ingen dator så det blir inte att jag skiver lika ofta som vanligt. Men nu är jag i allafall hos jonna vi har kollar på den stora melodifestivalen och sådär, men vi orkar inte kolla på röstningen så den sket vi i. Jag ska snart hem tror jag så jag passade på att skriva lite blogg sådär innan. Tidigare idag så har jag vart på stan med Olivia och fikade och så träffade vi Oskar lite med och hans kompisar. Men de va bara en snabbis, jag ska nog träffa honom i morgon med tror jag. kulkul ! Japp, en lugn helg för min del. Men nu har jag inget mer att säga. puss på er så hörs vi i någon annan dag, ska försöka skriva i morgon. Love you !

love  yooooou ! <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0