Igår

DATUM: 2009-05-04 TID: 17:16:48

Jag kunde inte skriva igår för mamma sov när jag kom hem och hon skulle döda mig och jag började smattra på datorn. Så jag skriver det nu istället.
Jag skulle träffa Jonna från början. Men när jag ringde så va hon i krokek och då orkade jag inte vänta. Så jag drog och solade med Amanda och olivia. Sen kom Emil, Linus och Erik dit, efter ett tag när solen hade gått i moln så drog vi oss till donken och käkade lite mat och sen blev de att sitta vid strömmen och steka lite till. Men där drog emil,erik och linus. När vi inte orkade sitta där längre så drog vi till ica och köpte kladdkaka, kolakaka och läsk och drog hem till Markus och svulla lite. Men sen så saknade jag Oskar så jag drog och mötte han, lucas och AB. Vi dorg hem till AB och kollade på tv sen fick jag GÅ hem eftersom jag inte hade med min busskortet ! Jag trodde ju bara att jag skulle sola och sen hem, men nejnej. haha. De va en lyckad dag i allafall tycker jag. De va inte alls så långt som jag trodde att de skulle va. Det tog ungefär en timme att gå hem. puss <3


solning i klingaparken (olivias snygga bränna)

och en egopic av AB !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0